Cinder jako audiokniha



Díky skupině Humbook blogerů, které organizuje Míša z Radši knihu, jsem měla možnost poslechnout si listening copy Cinder, namluvenou Terezií Taberyovou. A lidi, tohle byl zážitek!


Příběh Cinder, prvního dílu ze série Měsíčních kronik, kyborgské mechaničky z Nového Pekingu, je vám jistě všem blízký. Tenhle reteling na Popelku je jedna z nejlepších YA knížek, jaké jsem doposud četla. Máme tu hrozbu války s Měsíčňany, národem, který může manipulovat s lidskými myšlenkami a ovládá dokonalé technologie. Proti tomu jsou pozemšťané, obyčejní lidé. Vzpamatovávají se ze třetí světové války a většina populace se obává hrozné choroby letumózy, na níž se nedaří najít lék.

Víte, co jsem si řekla, když jsem to poprvé četla? PECKA! Tohle vás prostě nesmí minout. Až díky poslechu jsem ale zaznamenala jisté detaily, kterých jsem si do té chvíle v knize nevšimla. Hlas Terezie Taberyové určitě znáte, poslouchá se nádherně, jednotlivé postavy od sebe rozeznává drobnými změnami intonace. Není to rušivé, zní to téměř přirozeně. Stejně tak zvukové efekty a hlasy droidů sem dokonale zapadaly. Celkově si mě způsob zpracování velmi získal, udržel si mou pozornost a doufám, že i další díly se dočkají audioknihy. 

Cinder - Měsíční kroniky (audiokniha)

Ovšem se mi také díky poslechu stalo, že mě nějaké věty, fráze, slova, která byla častěji opakovaná, praštila do uší. Také mi připadala otravnější hlavní hrdinka, než když jsem knihu četla. Jenže jsem si to užila o hodně více takto, jako poslech. Proto i vám doporučuji audio verzi, jestli jste tuhle knihu ještě nečetli, což byste měli rozhodně měli napravit! Upřímně jsem poslouchání dost prožívala, a to už je co říct. Od 25. 3. si ji můžete poslechnout i vy, k pořízení je tady.

Komentáře

  1. Tak že bych tu Cinder fakt dala a pustila si audioknihu? :D Abych konečně nebyla pozadu.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat