Zlatá značí osud, Wattpad příběh s potenciálem

Tahle kniha mi doma ležela půlrok, tak dlouhou dobu jsem netušila, co mám v knihovně za poklad!

Zlatá značí osud je prvním dílem trilogie od české autorky Sáry Vůchové. Její styl psaní je úžasně plynulý, čtivý, prostě vám celá kniha ubíhá jedna báseň! Stejně tak děj, jehož hlavními protagonisty jsou dospělé a různorodé originální postavy.

Spolu s hlavní postavou Veerle jsme vrženi do světa jellických koček, které jsou schopné přeměny mezi lidskou a kočičí formou. Vpadnou do jejího života a žádají velkou oběť. Pro co se rozhodne, co je v sázce?

Tohle je nejstručnější popis, jaký vám chci záměrně dát. Tohle chcete číst.



Už první strany si mě získaly čtivostí a tím, jak snadno jsem se vžila do hlavní postavy, jejímž pohledem celou knihu pozorujeme. Veerle je rozumná, ví co chce, co si může dovolit. Má přirozené reakce, byla tak živá, že bych si ji z fleku dokázala představit vedle mě. Stejně tak Tucker. Jeho drzost mi nejdřív byla proti srsti, protože jsem byla na Veerlině straně a on jaksi... Ne. :D A později? Miluju ho a potřebuji více čehokoliv, kde bude. Bez těchto dvou nemůžete žít!

Vedlejší postavy nebyly o nic méně propracované a sympatické, hlavní záporák měl dobrý a smysluplný motiv, konec mě dostal, a prostě vám sem musím dát odkaz na Wattpad, kde je tento příběh publikován a momentálně je to jediné místo, kde si ho můžete přečíst. Já říkám směle do toho!
https://www.wattpad.com/story/59528693-jellicle-cz

Komentáře

  1. Zlatá značí osud je zkrátka šílená dokonalost! Ano, máš pravdu!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat