Osoleno a opepřeno, květen 2019


Jó, tak tenhle měsíc je jeden z těch nejslabších letoška, co se čtení týká a naopak jeden z těch bohatých na přírůstky. Obě přečtené knihy moc miluju, takže to bude rychlé, no a za ty koupené může z větší části Svět knihy.

Osoleno:

Zmizení Sáry Lindertové jsem zmiňovala už opravdu mnohokrát a proto si ho musíte přečíst, pokud jste to stále neudělali. Pět hvězd!

No a Múza nočních můr, tu jsem zatím obdivovala jen na instagramu, kde jsem opěvovala krásný styl psaní, úplně jiný spád než ve Snílkovi, nové postavy promyšlené do posledního puntíku, vývoj postav původních, úžasný závěr. Slzy tekly, jsem dojatá ještě teď, když na to vzpomínám a nemám tam jediný lepík, protože jsem nemohla přestat číst. V diáři u ní mám poznámku, že jí dávám 11*.

Opepřeno:

Celé tohle šílenství, kdy mi za jeden měsíc přibylo patnáct knih, odstartovalo pár dní před SK, když jsem si do města běžela koupit Koláčky a spiklence, abych si je na akci mohla nechat podepsat. Ten samý den jsem se dozvěděla, jaký je první autor Humbook festu, a to formou balíčku, který obsahoval celou sérii Kroniky pozůstalých.

Na samotném Světě knihy jsem si pořídila dost knih z druhé ruky, jako třeba první tři díly Deathnote, Hry bez hranic, Mezopotamis a Škola dobra a zla. Zatím jsem z nich četla jednu. No a z novinek jsem musela mít Kronovy děti, které v té době vycházely, Nikdynoc, také květnová novinka, Knihovnu duší jsem si koupila jakožto veliký rest, Pac a Pussy potom jako fanynka tohoto internetového stripu.

A protože kupování knih z druhé ruky reprezentuje květen asi nejvíce, od Káji z Reading Feast jsem si koupila knihu Klan. 

Když je to takhle sepsané, nevypadá to až tak děsivě. *Thinking emoji* Pořád ještě může být hůř - a taky že bude.


Komentáře